#10 Środa przedsylwestrowa vel ostatnie Wspólne Dzierganie i Czytanie.

Witam Was serdecznie na ostatnim WDiC w tym roku. Rada jestem czytać Was u Maknety. Wieczór umila mi nasz rodzimy Beltaine. Odkryłam go i dzwięcznie polubiłam kilka lat temu. Jeśli jesteście ciekawi energetycznej nowoczesnej muzyki na motywach skocznej nuty irlandzkiej to zajrzycie do nich na dłużą chwilę.

Tymczasem…


…rekodzielnie chciałabym pokazać Wam moje szare mitenki, o których wspomniałam w niedzielę w poświątecznym liście. Bezpalczatki prawie zszyte w sam raz na mroźniejsze dni, które przed nami. Włóczka YarnArt `ala szara mysz i perełkowy motyw. Wzór „na oko” spontaniczny, dzięki czemu moje małe dzieło nie jest idealnie dopasowane, a nawet nie co przyduże. To dlatego, że mam małe dziecięce dłonie i jestem świeżynką dziewiarską. Kolejne na pewno wyjdą bardziej na miarę.

Zimowo umyśliłam sobie, że będę siedzieć na moim rękodzielnym fotelu sprawionym przez Mikołaja i pleść włóczkowe potworki. Ta pora roku zapoczątkowana przez szaroburą jesień idealnie pasuje do takiego ciepłego miejsca otulonego miękkim kocem.

Czapka dla lubego jest i grzeje uszy jego. Teraz pora na drugą turkusową dla mnie! Specjalnie w tym celu upolowałam druty 50cm aby dłubać na około i bezszwowo, bo nie mogłam się zdecydować jak ładnie zakańczać rzędy, czy pierwsze oczko lepiej jest zrzucić, a ostatnie przerobić czy też pierwsze przerobić, a ostatnie przerzucić bez… tyle szkół i technik co dziewiarek.. Wielka Magia!

Sowia zakładka :)

Czytelniczo tytuł pasuje idealnie. Oto mój tegoroczny książkowy prezent. Mikołaj okazał arcy przemyślnym człowiekiem. Fotel, zielony kocyk, książka, kocie solniczko-pieprzniczki do czekolady i cynamonu, cudna zakładka z sówką, zaś po praktycznej stronie mocy śpiworek na wielką marcową podróż do Wietnamu. Si! To już pewne lecimy w świat na wielką cudowną eskapadę spełniać marzenia! 

Książka Elizabeth Gilbert "Wielka Magia" powstała na motywach wykładu o kreatywności, który Pani Gilbert zaprezentowała w TED Conference możecie go obejrzeć tutaj. Myślę, że jest to idealna pozycja do przeczytania na początek nowego roku. Jak taka bajkowa iskierka dla wszystkich twórczych duszyczek poszukujących nowych inspiracji i dróg :) 


Pozdrawiam Was serdecznie 

i do przeczytania w przyszłym roku J



Unknown

Witam Was przeciepło i puchato. Jestem szalenie rada i uśmiecham się do Was serdecznie. Cieszę się, że mnie odwiedziliście. Chciałabym podzielić się z Wami moimi małymi, większymi pasjami, prozaicznymi jak i ważnymi myślami. Znajdziecie tu moje rękodzielne potworzenia, ubarwione poetycznie i słownie wespół z dniem dzisiejszym. Nie zabraknie również kotów, gdyż dzięki nim wszystko jakoś zgrabniej plecie.